دلنوشته ها

دلنوشته ها

از دل نوشته هایم ساده نگذر به یاد داشته باش این « دل نــوشــته » ها را یک « دل » نوشته ...!
دلنوشته ها

دلنوشته ها

از دل نوشته هایم ساده نگذر به یاد داشته باش این « دل نــوشــته » ها را یک « دل » نوشته ...!

آسمون داره گریه میکنه و من تماشا میکنم


Skies are crying, I am watching

آسمون داره گریه میکنه و من تماشا میکنم

Catching tear drops in my hands

دونه های اشکشو توی دستام میگیرم

Only silence as it’s ending

فقط سکوت درحالی که همه چیز داره تموم میشه

Like we never had a chance

انگار هیچ وقت فرصتی نداشتیم

Do you have to make me feel like There’s nothing left of me?

باید کاری میکردی که حس کنم هیچی ازم باقی نمونده؟

You can take everything I have

میتونی هرچیزی که دارمو بگیری

You can break everything I am

میتونی هرچیزی که هستمو بشکنی

Like I’m made of glass

انگار من از شیشه درست شدم

Like I’m made of paper

انگار از کاغذم

Go on and try to tear me down

ادامه بده و سعی کن منو نابود کنی!

I will be rising from the ground

من دوباره از زمین بلند میشم

Like a skyscraper

مثل یه آسمون خراش!

Like a skyscraper

مثل یه آسمون خراش!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد