دلنوشته ها

دلنوشته ها

از دل نوشته هایم ساده نگذر به یاد داشته باش این « دل نــوشــته » ها را یک « دل » نوشته ...!
دلنوشته ها

دلنوشته ها

از دل نوشته هایم ساده نگذر به یاد داشته باش این « دل نــوشــته » ها را یک « دل » نوشته ...!

باز هم......

بازهم یک شب مهتابی ، اما نه یک شب رویایی


 باز هم آسمان بارانی ، اما باران دلتنگی نه عاشقی


 باز هم امروز باز هم فردا ، اما اینبار بی هدف تر از گذشته...


 انتظار تنها ذکر دقایق بی تو ...


 و حالا آرزو ذکر دائمی قلب من


 التماس ذکر مقدس چشمانم  و چشمانم که از خیسی به


 رودخانه می مانند...


 و تنها حسرتی مانده از دقایق ، ثانیه ها و ساعت های با تو


  بودن ...


 دوری را دیده بودم اما فاصله را حس نکرده بودم ..


 فریاد را شنیده بودم اما غم را ندیده بودم ...


 


 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد