دلنوشته ها

دلنوشته ها

از دل نوشته هایم ساده نگذر به یاد داشته باش این « دل نــوشــته » ها را یک « دل » نوشته ...!
دلنوشته ها

دلنوشته ها

از دل نوشته هایم ساده نگذر به یاد داشته باش این « دل نــوشــته » ها را یک « دل » نوشته ...!

آخه کدومشو ببخشم لعنتی؟؟؟؟

آخه کدومشو ببخشم لعنتی؟؟؟؟
روزایی که هم من عشقت بودم هم اون؟؟؟
روزایی که هم منو دوست داشتی هم اون؟؟؟
یا روزایی که دلت هوای دیدن جفتمونو میکرد؟؟؟
یا روزایی ک دلتنگ جفتمون میشدی هم من هم یار قدیمیت؟؟؟
یا روزایی ک دستات فقط لمس دستای من نبود...
لعنت به تو و وجودت!!! کدومو ببخشم؟؟؟
ذهن خرابم از تو رو یا دل شکستم؟؟؟
اصلا دلم به درک فدای تموم مهربونیای دروغت ...
تو بگو این بار نگاهت به چشمانم چگونه خواهد بود؟؟؟
راهت را بگیر و برو تموم وجودم هم اگر رام شود ... چشمانم نمیشود
او شاهد دادگاه خیانتت بود شهادت دروغ :(

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد